FANDOM

Зорки Очи
Frankisаmente
Основна информация
Вид Оптикоид
Роден свят Сайтра
Тяло Хуманоидно
Алтернативни версии Зорки Очи (Измерение 23)
Сили и способности
Способности Добре развита физическа мощ
Издръжливост
Пъргавина
Изключително добре развит слух
Обострени рефлекси
Енергийни снаряди
Вледеняващи лъчи
Огнени залпове
Метаморфозни очи
Еластично гръдно око
360-градусово зрение
Детайли
Озвучител Дий Бейкър (Оригинална поредица)
Пол Ейдинг (Омнивърс)
Първа поява Бен 10 срещу Негативните 10: 2-ра част

Зорки Очи е складирана в Омнитрикса ДНК проба на оптикоид от планетата Сайтра.

Външност

Зорки Очи е средно висок хуманоид с едър торс. По ирония, той няма очи на лицето си, но за сметка на това, тялото му е почти изцяло покрит с различни на големина, зелени очи. Неговото лице се състои от уста и чифт големи прилепови уши. Зорки Очи има тъмна бежово-жълтеникава кожа с по-светли полурозови отенъци на гърдите, ходилата и вътрешната страна на ръцете. Той носи черни панталони с бели ленти и бял колан. Омнитрикс-символът на Зорки Очи се намира върху колана му.

В „Бен 10: Ултра-Извънземен“, Зорки Очи е с малко по-ярката цветова схема на кожата и Ултиматрикс-символът му стои по средата на гърдите, заради което огромното му гръдно око е спестено.

В „Бен 10: Омнивърс“, белите ленти по панталоните на Зорки Очи са заменени със зелени „закопчалки“ и сега носи зелени скоби на китките на двете си ръце. Очите покриващи тялото му са по-малко на брой, коланът му е зелена с бели ивици, огромното му гръдно око отново е по средата на гърдите (но се показва, само когато ще се използва). Зорки Очи вече има очи и на дланите си, а Омнитрикс-символът му стои по средата на зеления му колан.

11-годишният Зорки Очи в „Бен 10: Омнивърс“ изглежда почти като в Оригиналната поредица, но сега лентите по панталона му са заменени със бели „закопчалки“, като тези на 16-годишният Зорки Очи. На китките на ръцете си носи бели скоби и има очи на дланите. Омнитрикс-символът стои върху белият колан на кръста му.

Умения и способности

  • 360-градусово зрение
  • Вледеняващи лъчи
  • Огнени залпове
  • Мощни енергийн снаряди
От очите на Зорки Очи могат да бъдат изстрелвани най-различни енергийни лъчи. Те имат най-различни ефекти, като три от рамото му излъчват вледеняващи лъчи, а други могат да бълват огън. Чрез тях, той вижда от всеки ъгъл.

Когато всичките очите по тялото на Зорки Очи се слеят или са затворени, се сформират едно голямо, позиционирано в центъра на гърдите му – око, което може да изстрелва мощни снаряд от енергийни залпове. Когато това се случи, окото почти се откъсва от тялото на му.      

Зорки Очи има изключително добре развит слух и голяма доза добре развита физическа мощ.

Недостатъци и лоши черти

Когато очите по тялото на Зорки Очи понесат щета, той временно изгубва ориентация.

Появи

Онлайн ингри

Факти

Виж също

  • Галерия