FANDOM

Бяс
Е5552ф
Основна информация
Вид Апоплексианец
Роден свят Апоплексия
Тяло Хуманоидно/полутигърско
Ултра-форма Ултра-Бяс (в алтернативна времева линия)
Сили и способности
Способности Изключително добре развита физическа мощ
Обострени рефлекси
Бързина
Остри нокти
Яростни бойни умения
Ударни вълни
Повишена издръжливост
Мощни ревове
Силни отскоци
Пъргавина
Детайли
Озвучител Джон ди Маджио (Извънземна Сила, Ултра-извънземен и Омнивърс)
Първа поява Бяс (епизод)

Бяс е складираната в Омнитрикса ДНК пробата на апоплексианец от планетата Апоплексия.

Външност

Бяс е едър извънземен, наподобяващ двуног хуманоиден тигър, висок около 2 метра и половин. И на двете си ръце, той има по един голям котешки нокът, излизащ от горната част на китката, а по козината на бедрата, раменете, главата и гърба си, има черни тигрови ресни. Бяс има оранжеви вежди, допринасящ за неговото обоняние. Омнитрикса/Ултиматрикс-символът му стои по средата на гърдите.

В „Бен 10: Омнивърс“, Бяс изглежда почти по същият начин, като единствената промяна е в цвета на веждите му, които сега са сиви, вместо оранжеви. Омнитрикс-символът му отново стои на гърдите.

Умения и способности

  • Остри като бръснач нокти
  • Мощни ревове
  • Изключително добре развита физическа мощ
Бяс често използва мощният си тигърски рев, за да сплашван опонентите си. 

Той притежава супер сила и ловкост, които му позволява да скача на големи разстояния и да вдига предмети по-тежки от собственото му тегло. 

Въпреки, че той не от най-умните извънземни на Бен, Бяс притежава бойни умения, които изпълнява до степен на перфекционизъм.

Дебелият нокът, излизащ от горната част на китките му, може да бъде използван с цел да срязва предмети, или пък да разкъсва и пронизва враговете си.

Когато Бяс силно забие нокътя си в земята, се получава силна ударна вълна с огромен диаметър.

Той е изключително издръжлив. Способен е да поеме лазерен упор без особено усилие и може да оцелее при свободно падане от няколко стотин фута във въздуха, единствено с малко виене на свят.

Недостатъци и лоши черти

Бяс лесно може да бъде разсеян поради ниската си интелигентност. Пример за това е факта, че веднъж сбие ли се с някого, той трудно може да бъде разтърван. Той спира само и единствено когато сам се увери, че няма друг победител в боя, освен самия него.

Бяс също е уязвим на силни ултразвукови сигнали.

Ниската му интелигентност често води и до изблици на агресия, отправени към невъодушевени тела и предмети.

Бяс изпитва инстинктивна хидрофобия, също като повечето котките.

Когато му бъде приложена Хефенска невро-хватка, цялото му тяло изтръпва и временно се параличзира.

Бяс, базиран на същество от котешки вид, може да бъде контролиран от хора, които имат възможността да контролират котки, както Нянси-чан.

Появи

В Бен 10: Извънземна Сила

В Бен 10: Ултра-извънземен

В Бен 10: Омнивърс

Играчки      

Ben 10: Ultimate Alien

  • ...

Ben 10: Omniverse  

  • ...                            

Видео игри

Онлайн игри

Факти

Виж също

  • Галерия